Saturday 9 July 2011

Perihal hamba..

assalamulaikum..

Jika tajuk pon perihal hamba sudah tentu lah berkenaan hamba bukan.? (hamba tu aku la).. cenggini, sejak segoogleplex menjak neh.. aku asyik teringat tentang zaman dulu kala. tentang aku dan pistol kayu buatan sendri, pedang plastik yang asyik patah bile menjangkau umo seminggu(raket pon trime naseb yang same), dan kenangan2 disekolah yg amat 'perit' dilalui..

Dimalam yg panas membahang neh, aku xley tidoq sebab asek terjage je.. bangun je pesbuk maen game tgk cite smbg tidoq.. alangkah indahnya kehidupan ku kn..! haha but at least trying to hafz quran tok xm yang akan mendatang.. ape ke payah sgt la nk msk dlm hard-disk memori aku neh.. dpt apal pastu lupe.. tu sebab sepanjang aku stdy tak penah mngapal.. teknik digunakan same dgn teknik einstein blajo dulu2.. bace bg paham.. masuk exam pakai ayat sendri.. haa.. genius kn.. (aku ase la dy stdy cmtu..)

hurm.. Lari tajuk banyak kn. lantak la. bukan kne bayor pon. tentang perihal aku tu akan dinyatakan dibawah(currently):-

1)memang aku xley tidoq sebab panas..
2)diulit kenangan2 indah
3)kelaparan(hahahaha)

sebenarnye ni entri yg tesangat zohirlah pengarutannya. kepada yg membace tu maaf la da buang mase anda selame seminit.. sememangnye den tgh buhsan..!

sekian..

P/S:aku adalah seorang yg 'secret'ive..! ehehe.. mmg agak payah nk ckp tentang diri sendri..

1 comment:

  1. agaknya la kn..yg blajo di syria bahasa..pas2 g jordan blaja d mu'tah..mmg perahsia n memendam rasa..sekian

    ReplyDelete