Tuesday 20 August 2013

Tahi Nyamuk


Ada match Chelsea lwn Hull City. Aku, adik-adik dan mak tercongok depan tv tapi adik aku seorang lagi sudah tidur.. dia tak minat sukan bola.. dia suka sukan renang.. uh..

Masa kami tengah khusyuk tengok bola, mak aku sebagai peng-anti tegar Chelsea juga merupakan Ultras Barcelona mula buat spekulasi bahawa Chelsea akan kalah seperti Arsenal..

tapi ini bukan cerita pasal bola.. ceritanya macam ini..

Masa tengah nonton, adik aku dah terbunkang tidur di tengah-tengah kami ni.. tiba-tiba, "Panngggg" Mak aku tampar muka adik aku.. aku terkejut lah.. kenapa ni..?

Adik aku separa sedar dan berdengus berkata,

" Eeee, apa mak ni.. kan dah terjaga..."

Mak aku menjawab,

 " Nyamuk lah...."

Adik aku bising-bising dan sambung tidur..

Kemudian mak aku bersuara,

" Nyamuk ke tahi lalat eh....", sambil cari nyamuk tadi di tapak tangan...


P/s : Power kaca-mata mak aku ada la dalam 300 - 400++.....


No comments:

Post a Comment