Thursday 25 April 2013

Amaran keras PRU 13


kawan-kawan saya pergi memasang bendera tanpa upah--
kawan-kawan saya berkempen tanpa peduli penat lelah--
kawan-kawan saya pergi jelajah tanpa sumbangan kewangan--
kawan-kawan saya membanting tulang menyediakan tempat--
kawan-kawan saya meninggalkan anak dan isteri demi kamu,
kawan-kawan saya meninggalkan ibu ayah temani kamu,
kawan-kawan saya menyokong tanpa ragu dan yakin dengan KAMU.

Amaran saya kepada Calon Pakatan Rakyat dan Barisan Nasional, andai kamu khianati kawan-kawan saya yang sedang berjuang di jalan Allah dengan menyokong kalian biar sebesar zarah sekali pon. Sumpah LAHANAT dan CELAKA lah keatas kamu atas apa yang telah dikerjakan mereka membantu kalian. Jadilah kamu sebahagian 'kayu-kayu' api yang membakar di JAHANAM kelak dengan apa yang kamu khianati mereka.

Semoga Allah bersama kalian wahai sahabat-sahabat.

No comments:

Post a Comment